27 Şubat 2013 Çarşamba

İşitme engellinin örgütün sözde bayrağını açtığı görüntüler ortaya çıktı




Mersin’de terör örgütü lehine düzenlenen korsan gösterilere katıldığı ve örgütün propagandasını yaptığı gerekçesiyle hakkında 25 yıl hapis cezası istenen işitme engelli Mehmet Tahir İ.’nin, eylemlerde terör örgütünün sözde bayrağını açtığı ortaya çıktı. Mersin'de sağır ve dilsiz Mehmet Tahir İ. (37)'nin, bölücü terör örgütünün propagandasını yapmak suçundan 25 yıl hapisle yargılandığı bilgisi, geçen hafta bazı basın yayın organlarında geniş şekilde yer aldı. Ancak polisin kamera kayıtları, olayın farklı boyutları olduğunu gösterdi. Bölücübaşı Abdullah Öcalan’ın doğum günü kutlamalarına katılmak için geçen yıl Şanlıurfa’ya giden Mehmet Tahir İ., terör örgütünün sözde bayrağını açarken görülüyor. Yüksek Seçim Kurulu’nun, BDP’nin desteklediği 7 bağımsız adayı veto etmesini protesto eden gruba müdahale eden polis, Mehmet Tahir İ.’yi gözaltına aldı. Tahir İ., çıkartıldığı mahkemece tutuksuz yargılanmak üzere serbest bırakıldı. Yine geçen yıl, ‘Demokratik çözüm çadırı’ baskınında göz altına alınanlar arasında bulunan Mehmet Tahir İ., yine serbest bırakıldı. Tahir İ., hakkında yürütülen soruşturma, Adana Özel Yetkili Cumhuriyet Savcılığı’na gönderildi. Mehmet Tahir İ., ifade vermeye gitmeyince ailesinin kaldığı Tarsus’ta gözaltına alındı. Adana’da mahkemeye çıkarılan Mehmet Tahir İ., hakkında ‘örgüt adına suç işlemek, örgüt propagandası yapmak, görev başındaki memura görevini yaptırmamak için direnmek’ iddialarıyla 25 yıl hapis cezası istemiyle dava açıldı. Adana Özel Yetkili 8’inci Ağır Ceza Mahkemesi’nce tutuklu yargılanan Mehmet Tahir İ., işaret diliyle verdiği ifadesinde suçlamayı kabul etmeyerek şunları söyledi: "Olayın meydana geldiği gün Hal Kompleksi’nden çıktım evime gidiyordum. Cadde üzerinde eylem yapan grup ile karşılaştım. Grubun içinde bulunan arkadaşım beni çağırdı, ben kabul etmedim. Bu sırada eylem yapan gruba polis müdahale etti. Gruptaki kişiler kaçtı. Ben de aralarında kaldım. Yakalandığım sırada üzerimde çıkan krem, kırmızı, turuncu, yeşil renklerden oluşan eşarp bana aittir, halden aldım. Limonu ise polis tarafından gaz sıkılması sırasında etkisini gidermek amacıyla aldım cebimde duruyordu. Eylem yapıldığı sırada olaya müdahale eden güvenlik güçlerine taşlı, molotoflu ve havai fişekli saldırıda bulunmadım."adana yerel seçimler adana seçimler yerel seçimler adana seçimleri adana 2014 yerel seçimleri yerel seçimler yerel seçim sonuçları2014 yerel seçim2014 yerel seçim sonuçlarıAdana yerel seçimleri Adana yerel seçim sonuçlarıadana 2014 yerel seçimAdana 2014 yerel seçim sonuçları30 mart 2014 yerel seçimler 30 mart 2014 yerel seçim sonuçları2014 yerel seçim2014 yerel seçim sonuçları


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder